Slik bestiller du reparasjon for din enhet

Vi fikser det meste innen elektronikk, er det noe som du vil få fikset kontakt oss så vil du få et prisestimat for din reparasjon. Det er superenkelt og bestille time hos TELEBIT på nett. Bare følg disse fem enkle trinnene.

1. Bestill reparasjon online

Bare velg modell din ovenfor, velg din type reparasjonen du trenger, og legg inn bestillingen på nettet. Du må vanligvis oppgi passordet, slik at teknikerne våre kan få tilgang til enheten din for reparasjon. Alternativt kan du bare ta med deg iPhone rett til din lokale TELEBIT-butikk – ingen bestilling er nødvendig!

2. Sikkerhetskopier enhet

Sikkerhetskopier enheten din og fjern eventuelle SIM-kort, SD-kort, etuier eller deksler før du sender det til oss. Vi anbefaler også å gjenopprette til fabrikkinnstillingene hvis du ikke kan dele passordet med oss.

3. Send din enheten til oss

Bare legg din eneten inn i en forseglet boks, legg til en trykt kopi av ordrebekreftelsen din, og følg deretter de enkle portoinstruksjonene vi sender deg på e-post.

4. Vent til enheten din blir reparert

Når din enhet er mottatt, vil våre dyktige teknikere diagnostisere hovedproblemene og utføre reparasjoner med reservedeler av høyeste kvalitet.

5. Motta din reparerte enhet

Avhengig av enhet-reparasjonene som kreves, sender vi vanligvis din reparerte enhet tilbake til deg innen 2-5 virkedager.