Ofte stilte spørsmål

Her kan du finne svar på noen av våre mest vanlige spørsmål.

Shipping Information

Hvilke forsendelsesmetoder er tilgjengelige?

Forsendelsesalternativene kan variere avhengig av leveringsadressen, tidspunktet for kjøpet og tilgjengeligheten av varene.

  • Henting i Telebit butikken – Gratis

Husk at den som kommer for å hente bestillingen må ha presentert kjøpsbeviset.

  • Hjemmelevering

Standardlevering – 69,00 NOK / Helt Hjem

Anslått leveringstid vil være ca. 4-6 virkedager, avhengig av leveringsadressen.

Ekspresslevering – 149,00 NOK

Norgespakke – Med sporing og forsikring. Anslått leveringstid vil være 2-3 virkedager.

Leveringssted – 119,00 NOK

Norgesbrev -Anslått leveringstid vil være 2-5 virkedager.

Vær oppmerksom på at leveranser kun gjøres på virkedager.

Hvor lang tid tar det å få pakken min?

Forsendelsesalternativene kan variere avhengig av leveringsadressen, tidspunktet for kjøpet og tilgjengeligheten av varene.

Ved Helt Hjem er det anslått leveringstid 4-6 virkedager.

Ved Norgespakke er det anslått leveringstid 2-3 virkedager

Ved Norgesbrev er det anslått leveringstid 2-5 virkedager.

 

Norgespakken og Servicepakken m. fl. bruker normalt 2–5 virkedager avhengig av strekning.

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Så snart bestillingen har blitt sendt ut vil vi sende deg en bekreftelsese-post som inkluderer ditt sporingsnummer. For å sjekke din pakkes status, klikk på lenken og du vil sendes til Posten.no, Helt Hjem eller en annet budtjenestes nettside. Denne funksjonen lar deg bruke sporingskoden forsynt i e-posten til å spore din pakke.

Du kan også spore din bestilling i “Mine bestillinger

Trenger jeg en konto for å gjøre en bestilling?

Ja, du må opprette en konto for å gjøre en bestilling hos oss. Det er helt gratis og enkelt å komme i gang. Opprett kontoen din her, eller bare under kassen. Med en brukskonto får du alle tjenestene som spore din pakke, få rabattkoder på ditt neste ordre og masse annet nyttig.

Ofte stilte spørsmål

Hvilke forsendelsesmetoder er tilgjengelige?

Så snart bestillingen har blitt sendt ut vil vi sende deg en bekreftelsese-post som inkludere ditt ordrenummer med ditt sporingsnummer. Vi tilbyr tre muligheter for og få tilsendt vår vare til deg helt hjem. Vi har i vårt system Helt Hjem som leverer pakken din på døren din, vi har Norgesbrev som du får tilsendt en sms eller brev om at du skal dra til ditt nærmeste postkontor og plukke opp din pakke. Tredje alternative er Norgespakke som er et veldig sikkert og bra alternativ. Her får du inkludert sporingsnummer også forsikring (Opp til 10 000,- NOK)

Hvor lang tid tar det å få pakken min?

Når du har handler på nett hos Telebit, kan du velge hvor raskt du ønsker varen og hvor du ønsker varen levert.

Vi tilbyr tre muligheter.

Transporttid er normalt 1-5 virkedager, avhengig av strekning. Pakken kan leveres over hele landet, inkludert Svalbard. Pakken leveres klimanøytralt. Dette betyr at Posten forplikter seg til å redusere transportens klimagassutslipp og i tillegg kompensere for resterende utslipp.

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Så snart bestillingen har blitt sendt ut vil vi sende deg en bekreftelsese-post som inkluderer ditt sporingsnummer. For å sjekke din pakkes status, klikk på lenken og du vil sendes til Posten.no, Helt Hjem eller en annet budtjenestes nettside. Denne funksjonen lar deg bruke sporingskoden forsynt i e-posten til å spore din pakke.

Du kan også spore din bestilling i “Mine bestillinger

Hvordan melder jeg meg av nyhetsbrev?

Du finner en link nederst i nyhetsbrevet du kan trykke på. Da kommer du til en side der du kan velge å melde deg av fra framtidige utsendelser. Etter det skal det ikke komme flere nyhetsbrev. Skulle du mot formodning ikke få det til å fungere, er det bare å kontakte oss. Vi hjelper deg!

Hvordan skal jeg kontakte hvis jeg har spørsmål?

Når du handler på Telebit.no er det Telebit som håndterer betalingen. Ved spørsmål om betaling kan du kontakte Telebits kundesenter på 412 42 194 ellers vår online chat bot.

Når mottar jeg kvittering eller faktura?

Rett etter du har gjennomført kjøpet online får du en bekreftelse per mail. Selve kvitteringen eller fakturaen sendes på e-post til deg, samtidig som varene sendes fra vårt lager. Har du inngått en avbetalingsplan via Santander, mottar du første faktura i henhold til betalingsplanen.