ofte stilte spørsmål

Denne avtalen ble sist endret 18. februar 2018

Hvilke fraktmetoder er tilgjengelige?

Vi tilbyr ulike fraktmåter og du velger selv mellom disse i kassen når du plasserer ordren. Fraktpris og transporttid for de ulike alternativene vises før du bestiller, slik at du nøyaktig vet hva ordrebeløpet er. Enkelte fraktmåter er kun tilgjengelige for enkelte postnummer, eller har begrensninger på vekt/volum. Husk å bruke korrekt adresse og postnummer på leveringsadressen din! Du får kun opp de alternativene som passer for leveringsadressen og ordren din.

 

Hvor lang tid tar det å få pakken min?

Hurtig levering er noe vi prioriterer høyt og vi jobber kontinuerlig med å redusere tiden så mye vi kan. Noen pakker kan dessverre ta ekstra tid og vent gjerne noen dager ekstra før du tar kontakt med oss. Vanligvis er det fra 1-7 virkedager, avhengig av hvor pakken skal til.

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Skriv inn ordrenummer og e-postadresse under. Du vil få oversikt over hvor ditt nye produkt befinner seg. Trykk her.

Om du logger deg inn på Telebit.no kan du via dine egne sider klikke på «Mine ordre» og få samme informasjon.

Produktet er ødelagt under transport.

  • Gjør en anmerkning om skaden på sjåførens håndterminal/fraktbrev

 

  • Ta så umiddelbart kontakt med Kundesenteret på tlf 41 24 21 94 eller send e-post til info@telebit.no

 

  • Inntil saken er avklart er det fint om du tar vare på produktet og emballasjen

Ofte stilte spørsmål

Hvordan returnerer jeg varen min?

Du kan sende telefonen tilbake til oss ved å fylle ut dette returskjemaet og bruke returforsendelsesetiketten som er inkludert i pakken. Bare fest den på pakken og slipp den av på nærmeste Post kontor.

Ta kontakt med oss for å få returskjema.

Hva betyr tilstandskategoriene?

Tilstandskategoriene våre beskriver bare telefonens utseende – de gjenspeiler ikke batteriets tilstand eller telefonens funksjon. De forklares best på følgende måte: 

NY: Helt ny i original emballasje.

Grad A: Enheten er tilnærmet strøken, men kan innebære noen små bruksmerker.  Meget pent brukte mobiler, med minimal slitasje.

B-Grade: Enheten er i normal tilstand, kan innebære noen bruksmerker. Pent brukt, normal slitasje. 

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Hvis du vil kansellere bestillingen din, ber vi om at du kontakter kundeservice så fort som mulig. Du kan nå oss på telefon, e-post eller via chatten vår i våre åpningstider. Vi besvarer henvendelsen din så fort som mulig.

Dessverre kan ikke bestillinger som allerede er behandlet kanselleres, og må dermed returneres. Dette betyr at når du har mottatt telefonen, må du sende den tilbake til oss via Posten.  Du får beløpet refundert når telefonen ankommer vårt varehus.

Hvorfor har jeg ikke fått en bekreftelse på min bestilling?

Du skal ha mottatt en ordrebekreftelse på e-post fra oss etter at du har lagt inn bestillingen. Husk å sjekke spam-mappen og søppelpost-mappen for e-postene våre, da de kan ha havnet der. 

Hvis du fremdeles ikke kan se en ordrebekreftelse, vennligst kontakt vår kundeservice slik at vi kan sjekke at e-postadressen din er riktig.

Hvor lang tid tar det å reparere mitt produkt?

Dessverre har vi ikke kapasitet og håndtere alle produkter med feil/defekt derfor er normal behandlingstid for service/reparasjon er 2-4 uker.

Jeg har returnert en vare. Når får jeg pengene mine tilbake?

Du kan forvente å få pengene dine tilbake innen 10 virkedager. Hvor lang tid det faktisk tar avhenger av hvilken bank du bruker.