INFORMASJONS SPØRSMÅL

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Når ordren er fullført, vil vi sende ut varen hjem til deg.  Da vil den normalt være fremme hos deg etter 2-7 dager.

Hvis eposten ikke er kommet frem, er den stoppet av spam-filteret (dette kan skje på noen hotmail-kontoer). Pass på å sjekke epostinnstillingene dine. Finner du den ikke der, kan du alltid logge inn på Min konto og se ordrestatus der.

Når ordren din er registrert, får du automatisk en epost som bekrefter det, sendt rett til den epost-adressen du har lagt inn.

Gå inn på Min Bruker og finn den aktuelle ordren. Dersom din ordre ikke plukkes kan du velge å slette hele eller deler av ordren.

  • Gjør en anmerkning om skaden på sjåførens håndterminal/fraktbrev
  • Ta så umiddelbart kontakt med Kundesenteret på tlf 41 24 21 94 eller send e-post til Info@telebit.no
  • Inntil saken er avklart er det fint om du tar vare på produktet og emballasjen
INFORMASJON OM OSS

Kontakt oss dersom du lurer på noe!